金普通

I Don't Wanna Miss A Thing (Aerosmith) - Brigitte M

纸上乐园:

来自Aerosmith为电影《Armageddon》(世界末日)配唱的主题曲,I Don't Wanna Miss A Thing,这一首是女声翻唱版,比起原版多了一份深情和内敛的伤感,同时也将Aerosmith的金属摇滚变为了钢琴的伴奏,是一首非常美丽又动人的歌曲。

附上歌词:

i could stay awake just 2 hear u breathing. 我可以不眠到天光只为听你的呼吸 
watch u smile while u're sleeping.只为看你熟睡的笑脸 
while u're far away dreaming.只为远远的看着你在作着美梦 
i could spend my life in this sweet surrender.我可以用我的一生换你的温柔 
i could stay last in this moment forever.我可以永远陪伴着你 
every moment spent with u is a moment i treasure.每时每刻陪伴在你身边,这是我所愿 

i don't wanna close my eyes.我不想闭上眼睛 
i don't wanna fall asleep.我不想睡着 
'cause i'd miss u,baby.因为宝贝我想念你 
and i don't wanna miss a thing.我不想错过任何事情 
'cause even when i dream of u.因为当我梦着你时 
the sweetest dream will never do.好梦却从未成真 
i'd still miss u,baby.宝贝我依然思念着你 


lying close 2 u feeling ur heart beating.我离你是如此的近,都能感觉到你的心跳 
and i'm wondering what u're dreaming.我想知道你的梦想是什么 
wondering if it's me u're seeking.我是否是你寻找的人 
then i kiss ur eyes thank god we're together.那么我会吻向你的眼并感谢上帝让我们在一起 
and i just wanna stay with u.我只想与你在一起 
in this moment forever,forever ever.此时此刻永远延续下去 

i don't wanna miss one smile.我不想错过你温馨的微笑 
i don't wanna miss one kiss.我不想错过你甜美的吻 
well,i just wanna be with u.我只想与你在一起 
right here with u,just like this.就这样与你一直在一起 
i just wanna hold u close.只想紧紧拥着你 
feel ur heart so close 2 mine.感觉你的心贴我如此的近 
and just stay here in this moment.就这样永远在一起 
for all the rest of time.无时无刻永远在一起 

don't wanna close my eyes.不想闭上眼睛 
don't wanna fall asleep,yeah不想睡着 
don't wanna miss a thing.不想错过任何事情 

评论
热度(79)

© 金普通 | Powered by LOFTER